Direktlänk till inlägg 15 februari 2017

Klara .... färdiga..... LCHF

Av Linda Kylberg - 15 februari 2017 12:58


Då var det dags! Efter lite drygt en månad fri från socker och vetemjöl är det hög tid för nästa steg.

Jag har varit inne på Lchf tidigare, men trillat i kolhydatträsket igen.

Men nu är jag på väg tillbaka, varför ???

Jo själkvart, när jag tänker tillbaka på min tid på lchf och perioder då jag varit fri från socker och mjöl har jag mått mycket bättre.

Det som får mig att återgå är:

Jag vill ha en jämn blodsockernivå

Jag vill väga mindre

Jag vill få ett jämnare humör

Jag vill orka mer

Jag vill kunna köpa kläder som jag tycker är fina.

Så vad väntar vi på?

Lets go LO CARB HIGH FAT ??
// limky
Dela:
0 kommentarer | Skriv en kommentar
Skriv en kommentar

Kom ihåg mig
Namn*
E-post (visas ej)
Hemsida

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Kylberg - 21 mars 2017 08:01

Det är bara inse, man får ibland göra avsteg. Frivilligt avsteg under resa var öl. Jag valde helt bort bröd och det är jag stolt över. Tonfisk salsa hirs Kebabtallrik, hotellfrukost , mexikanskt , polskt - fantastisk mat, men skönt att komma hem oc...

Av Linda Kylberg - 1 mars 2017 20:10


Lite dålig koll på hur mycket kolhydrater det blev, men det kändes fräscht och gott ...

Av Linda Kylberg - 19 februari 2017 23:33

Lagt stor tid av dagen på storstädning hemma men lite mat har jag hunnit få i mig. Ägg majonnäs och kaviar Till lunch idag blev det blandad sallad med stekt bacon. ...

Av Linda Kylberg - 18 februari 2017 13:39

Mitt val blev hawaiisallad, ovan jord grönsaker skinka och ost toppat med kebabsås. Ganska smaklös och tråkigt idag. Så istället åt jag fyllningen på dotterns kebabpizza. [Bild] ...

Av Linda Kylberg - 18 februari 2017 10:37


En halv avocado, hallonröra med grädde och keso. O så lite fettkaffe på det. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards